levertermijn
je kan bij de checkout kiezen tussen twee opties: 'verzend naar mijn adres' of 'ophalen in de winkel'. indien je kiest voor 'ophalen in de winkel', dan leggen we je pakketje klaar op dit adres: kapucinessenstraat 31, 2000 antwerpen. je kan een ophaaldatum afspreken door te mailen naar hallo@studiolizzie.be.
indien je kiest voor 'verzend naar mijn adres', dan versturen we je pakketje met bpost. reken zo'n vijf tot zeven werkdagen voor je pakje arriveert. we rekenen € 3,50 verzendkosten voor belgië. verzending is gratis vanaf € 50.
indien je bestelt vanuit nederland, dan rekenen we € 10 voor verzending. reken zeven tot tien werkdagen voor je pakketje aankomt. verzending is gratis vanaf een bestelling van € 75.
ben je toch niet tevreden?
dan heb je het recht om je bestelling binnen de 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden terug te sturen. de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening: raadpleeg de website van je vervoerder voor de exacte kosten. indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, dien je je retourzending aan te melden via hallo@studiolizzie.be. na goede ontvangst van het retourproduct, storten wij de gemaakte kosten (eventuele verzendingskosten en productkosten) terug.
retouradres:
studio lizzie - retour
kapucinessenstraat 31, bus 2
2000 antwerpen
indien het product sporen van gebruik heeft, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
deze artikelen vallen niet onder het retourrecht:
* artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
* maatwerk zoals gepersonaliseerde kaartjes en portretten
* geschenkbon/cadeaucheque
terugstorting van het aankoopbedrag kan enkel gebeuren indien de aankoop en betaling online in onze webshop gebeurde.
product ruilen?
wil je een product ruilen? neem hiervoor contact op via hallo@studiolizzie.be. je draagt dan wel zelf de kosten voor de terugzending van het product.
ik gaf een verkeerd bezorgadres door!
heb je per ongeluk toch een verkeerd adres ingegeven? neem zo snel mogelijk contact met ons op via hallo@studiolizzie.be, en dan proberen wij de verzending nog te wijzigen.
garantie
uiteraard doen wij onze uiterste best om onze producten in de allerbeste staat aan u te leveren. desondanks kan het gebeuren dat een pakketje beschadigd raakt tijdens het trasport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. doe dit via hallo@studiolizzie.be. als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
klachten?
heb je een klacht? neem dan even contact met ons op via hallo@studiolizzie.be. misschien komen we wel samen tot een oplossing.
indien dat niet het geval is, kan je het geschil melden voor bemiddeling bij de consumentenombudsdienst. consumenten in de EU kunnen sinds 15 februari 2016 een klacht ook melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. als je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.